FinansWatch kårer Vejle Brand som årets vækst-forsikringsselskab
Det er med god grund, at Vejle Brands adm. direktør Claus Lomholt Poulsen (th.) og salgschef Kent Forsum Sørensen (tv.) er glade for kundernes tillid.
I al beskedenhed gør vi det godt. Faktisk så godt at vi netop har vundet prisen som Årets Finansvirksomhed i kategorien "Vækst for Forsikringsselskaber" ved et event i JP Politikkens Hus 3. juni, som var arrangeret af FinansWatch i samarbejde med revisionsvirksomheden EY.
- Over de seneste år har vi arbejdet målrettet med en ambitiøs vækststrategi, og i den forbindelse har vores medarbejdere gjort et fantastisk stykke arbejde, siger Claus Lomholt Poulsen, adm. direktør for Vejle Brand g/s.
Tak for tilliden
- Vi er utrolig glade for prisen, som er et resultat af vores stærke finansielle resultat. Da vi er et gensidigt selskab, kommer resultatet også kunderne til gode, siger Claus Lomholt Poulsen og fortsætter:
- Derfor vil vi gerne sige tusind tak for tilliden til alle jer kunder, og det viser, at vores fælles gensidige selskab virker. Det betyder, at vi fremadrettet kan være endnu mere konkurrencedygtige på både forsikringsbetingelser og priser. Så vores stærke resultat er en god nyhed for os alle.
En del af strategien har været et øget fokus på omkostninger, salg og marketing. Over de seneste fem år har Vejle Brand forbedret sit salg med 66 pct., og bare i løbet af det seneste år er det lykkedes at øge toplinjen med 16 pct.
Tilbage til oversigt